Friday, August 9, 2013

terharu sayang :P

Assalamualaikum,

Happy birthday to you,
Selamat hari jadi,
Happy birthday to linda,
Selamat hari jadi. 

dan Happy eid mubarak. :)

yeay, selamat menjangkau ke umur 21 tahun tahun ini, 08.08.2013. ehh, macam tak percaya da 20 an. HAHA. 

special btoi bday tahun nie. sekali dengan hari raya aidilfitri. bertuah. tah bila akan merasa perasaan macam nie lagi. 

actually, update kali nie nak tunjukkan tanda berterima kasihnya saya kepada mereka2 yang meluangkan masa untuk menge-wish birthday saya walaupun buzy dengan persiapan raya. hihi. terharuuu titeee tau. :P
apa - apa pun terima kasih sangat. 

thank you ayah, mak, kak uci, adek fitri dan adek liana kerana menjadi ayah mak kakak dan adek yang baik. nda sayang semuanyee. terima kasih selalu bagi nasihat, jadi pembakar semangat dan memberi sokongan moral mahupun material.sangat hargai. insyaAllah sama-sama kita seimbangkan dunia dan akhirat. ameen.

dan sorry hakim, aku tau ko call sebab nak wish birthday aku kan. haha. tapi ko was - was bile tah birthdate aku sebenarnya jadi ko just wish happy raya je kat aku. tapi aku da anggap ko la org first yg wish. dan terima kasih sebab sudi call. :D pelik sgt bila berborak. haha. bila tanya kenapa macam malu2 bila bercakap. ko cakap sebab ko penah sukekan aku. haha. dan tak bole tahan ko kate suare aku da ganas! dulu lembut. heyyy. haha. grr. geramnyee. suare ku merdu tau, sekali nyanyi bole dodoikan ko skali. haha. papepon thank you kwn sek rendah :)

dan seteruskan akan dilistkan mengikut screen shot yee. thank you uolsss. <3 p="">






























thank you <3 font="">



No comments:

Post a Comment