Friday, June 3, 2011

Sweet couple :)

Assalamualaikum ,

Song by charice feat iyaz ( Pyramid – my pebet song ) berkumandang d corong² radio. Ahaks , Nampak sangat nipunyee. Haha , handphone berbunyi , ada kawan dalam bahaya , ada kawan dalam bahaya d sana. Hehe. ( wonderpets pulak )
huh? Helfi call? Aikk , pelik da nie. So , I’, answerin’ her call.

Me : yo , wats up? ( tipu je , assalamualaikum , ) aihh , nape nie? Mesti sedih nie? Kan kan?
Epi : tak de la aku saje nak call ko.
Me: yekeee.. haha
Epi : tak la , sebenanya aku geram nie. Aku call , mesej die sampai sekarang dia tak balas² langsung. Da berderet aku call nie.
Me : ko wat ape? Mesti ade sumthin’ nie.
Epi : laa , aku lambat masakkan die telur dadar je , tu pon merajok , aku nga bz waktu tu , mak die suh rebus 60 biji telor.pastu aku masak la , aku mesej la telur tu da siap , makan la. tengok² dia da kuar. Yela , mane tak nya , nie 1st time dia balik makan tengah hari kat umah selalunya tak balik pon.
Me : yeke? Romantic nye. Haha. la , die merajuk nak suh ko pujuk la tu. Tau pon baru 1st time die balik , tgk² tak de sape layan die nak telur dadar. Haha , kesian je. Da tu mcm mane?
Epi : aku da call mesej banyak kali tapi tak balas pon. Da la aku dapat free call ary nie.
Me: huh? Nape?
Epi : ary nie birth date mak aku , aku register num nie under mak aku.jadi aku dapat la.
Me: patot la lame ko beborak ngn aku. Haha , la , cube la call ag , kalau tak ko mesej die , ko kate ko plak nak merajuk. Haha
Epi : tak nak aku , da la esok aku nk p cherating , pastu dia merajok , da la peg 3 ary , tak dapat jumpa, kalau dia teros camni camne nak jumpa.
Me : discuss la ngan dia baek² , dia saja nak manje² je tu. Haha.
Dan …………………. ( endin’ )
Pukul 20.15 rupanya da banyak miskol daripada epi , maaf la epi , aku jarang gune fon , aku letak dalam almari jadi tak perasan la. Tetiba epi call ag ape ag teros aku jawap.
Me : yee epi , nape?
Epi : jap , ( rupenya dia bagi kat pakwe die.. adoi , epi nie.. hehe )
Bf epi : nie linda ke?
Me : aihh , ingatkan merajok ag , takkan la sebab telor dadar je majok kot? Hahahahaahha
Bf epi : eleh , tak de mase gua nak majok sebab telor , sape wat cita tu , gua nak saman dia.
Me : haha , banyak la , epi yang cita oke. Sebab telor je majok pastu call msg tak angkat. Apa cita? Haha. majok la lame² da la esok epi nk p cherating.
Bf epi : asai dia tak bgtau gua pon? tak pe , gua akan nyanyikan dia lagu.tau tak lagu ape dia suka gua nyanyi? ( mula la dia menyanyi. Adoii , mamat nie.. 1st time jumpa lelaki camni yang sportin’ nyanyi kat org laen , bkn selalunya lelaki akan nyanyi dekat special gf only ke? )
Me : mula la gelak sakan , sampai sakit pipi nehh. Sabo jela melayan dorg nie.
Bf epi : nak dengar lagi tak?
Me : cukop la tu , haha. penat la nk gelak. Bagi kat epi la.

Epi dan aku mula la cita psai keje skola. Haha. tapi ade la masok bab pakwe epi tu. Sebenanya banyak bende kitaorang borakkan tapi nie jela dapat paparkan. Kang tak de rahsia pulak antara dorg kan? haha..

Papepon , semoga Korang bahagia.

Ayat bf epi : kita cantik bila kita d sayangi ( tersentak dengar , wuhuuu tau la aku tak ade orang yang menyayangi ) terase ooo.

No comments:

Post a Comment