Saturday, February 18, 2012

kurus sangat ke???

Assalamualaikum ,

malam semalam mak dengan adek asek berbisik - bisik je. dlm hati pon berbisik la " macam la orang nak dengar " haha. wekk c(:

adek : mak , cepat la gitau mak.

mak : kejap la na.

adek : makkkkkk.

makk : nda , esok ana terlibat program kilauan A kat skola die. jadi nda kene p skola esok gantikan mak tau.

aku : ha? wajib ke? bia la die peg sorang je. die yang terlibatkan. ( nak tengok reaksi adek macam mane :D )

adek : wajib la. peg la. mak tak dapat peg esok. gantikan la emak esok.

aku : tengok mood esok eh. haha

***

pagi - pagi ag mak da bagi amaran.

mak : jangan lupe pergi skola liana hari nie!!!

aku : heee , yelaa mak. nda gurau - gurau jela semalam. hehe.

***

dalam pukul 8.30 aku sampai sekola adek. teruja dan segan sebab da lame tak menjejakkan kaki kat sekola. haha. 3 bulan je baru.

* 23 ary bulan nanti aku akan peg jugak. nebessss~

okay la , pendekkan cte jela ehh.

lepas pengenalan kilauan A dan ceramah daripada pengetua. tiba la wktu rehat.
tadi ag mata aku da tertarik kepada seorang wanita yang bergelar guru iaitu Puan Wahida. arhhh , rindu semua cikgu 6 Atas Murni. tiba waktu rehat terkejar - kejar aku p jumpa ckgu. walaupun da 3 bln tak jumpa tp layanan ckgu tetap same. aku tak rase kekok langsung. rase mesra macam selalu. :D

aku : cikguuuuuuuu

cikgu : aiii , teman adik ke? kurusnye sekarang.

aku : yee cikgu. kurus? ha... tk mungkin la cikgu. saya makan banyak daripada biasa tau. hehe

cikgu : kurus la.

aku : ( gelak ) , cikgu cikgu , cikgu tau ke ble result keluar?

cikgu : bukan 23 ke?

aku : ade yg kate 23 , 21. saya pon konpius. hehe. lepas tu kan cikgu. saya mimpi cikgu mara saya. saya tk tau ape mksud disebalik mimpi tu. takot la cikgu.

cikgu : kamu bole jawab tak soalan hari tu?

aku : dapat.

cikgu : kan banyak soalan yg kita da bincang. dapat A la tu.

aku : puhhh , cikgu nie. lepas tu , saya dapat cte yang cikgu da pindah. terkejot saya. dalam hati tk mungkin la cikgu pindah.

cikgu : saya memang nk pindah. da mohon dekat saujana utama. tapi tunggu keputusan kamu semua dulu la.

aku : tu la , tunggu la keputusan kami dulu cikgu. jgn la pindah lagi. hehe

cikgu : peg la makan , nanti program nak start da.

okay , berlaku la adegan bersalam salaman. haha.

tu jee. haha. actually , pasai kurus nie dari bulan lepas ag aku nak kupas. tp tk tau nak tulis macam mane. haha.



-- waktu jumpa syuhada , misra dam amalina. kat tutti frutti.

mis : linda da slim.

syu : kurusnye kau linda.

ama : badan da sama besar aku da.

-- waktu peg wangsa walk dengan misra , amira , aini dan jasmira.

amira : kurus la linda sekarang.

aini : aku je tk naik - naik.

jas : jas pon makin kurus. hehe.

bukan kawan - kawan je yang kate cmtu. keluarga pon same sbnanye.

^bole ayah kate : nda jum la kite p klinik check ape masalah badan makin kurus nie.

^nda : metabolism nda tinggi la tu yah , semua makanan yang nda makan tukar jadi energy.

^mak : tu la , ade yg makan sikit je tp cepat besar.

^kak uci : tertekan tak lama lagi result nak keluar la tu.

memang sangat takot :(

No comments:

Post a Comment