Thursday, February 23, 2012

tidak memerlukan.



Assalamualaikum ,

ahha , tajuk hari agak hot sedikit. aww aww. haha. ape hal nie? ohho , panjang cte nyeee. :D nak tau? teruskan membaceeee. haha

kisah lame yang sudah dimamah usia. tajuk ini sesuai untuk tontonan umum. bg yang berumur 13 tahun ke bawah , pengawasan ibu bapa amat diperlukan. c(:

ttbe nk gtau hal nie sbb baru-baru nie ade berlaku satu kisah yang telah merubah saya kepada seorg yang berterus terang mengenai perasaan saya. jadi saya rase sini tempat yang sesuai. dengan itu saya mempersembahkan. ahhaaaa. haha

maaf , saya tak perlukan sesiapa untuk melengkapkan hidup saya melainkan ibu bapa dan keluarga saya. mereka amat penting dalam hidup saya walaupun banyak dugaan yang telah kami hadapi tetapi hubungan kami makin rapat. jadi , kepada sesiapa yang merasa bersalah , mengharap atau tidak berpuas hati. maafkan saya. mungkin sebelum nie perangai saya kebudak budakan , memaksa , menjengkelkan dan sebagainya. maafkan saya. bila difikir-fikirkan semula , setiap perkara yang berlaku ada hikmahnya. :) saya semakin tabah , sabar ( mungkin :) ) , menerima seadanya , dan lain-lain.

lagi satu kepada sesiapa yang pernah kate saya akan dapat lelaki yang lebih baik kelak.

- sekarang yg penting pelajaran saya , impian saya , ibu bapa saya , saya sebagai contoh kepada adik-adik saya dan banggakan keluarga saya. saya tak perlukan selain daripada itu. insyaAllah apabila tiba masanya , saya pasti menjalinkan hubungan jugak , mungkin terus kepada perhubungan yang HALAL. insyaAllah. saya hanya merangcang tapi Allah yang menentukan :D jangan risau tentang saya. tapi risau tentang diri sendiri dulu.

dan pesanan saya , jangan bagi alasan yang tidak munasabah , sedangkan masih membuatnya. harap -harap ada yang faham :D

saya tak marah cuma luah ajeee.

saya tahu diri saya.
ape - ape pon terima kasih kerana sudi membaca :)

[ KLIK SINI ]

No comments:

Post a Comment