Monday, April 4, 2011

wats a relief.....

Assalamualaikum ,

today , i would like to talk about MUET ( Malaysian University English Test )..

in da beautiful morning + acid rain fall from da sky..haha.. i'm not feelin' goin' to schollaaa.. 20 minute pass, haha witout in realize , dad says his desire to send me to schollaaa.. arghhh.. y must b today ? oke2 , enough :0 manglish laa.. haha

pg2 ag hujan suda turun dgn ayunyee , mendengar titisan air hujan mmbuatkan hatiku sayu dan sepi dan terharu.. bagaimana aku dapat mnghadapi hari nie dgn tenang dan jayanyee.. huaaargahh..berkat dorongan ibu bapa , guru-guru , kakak adek , si dia dan kawan2..aku mngagahkn diri untuk mandi dan sembahyang dan b'siap utk ke sekolah.. tanpa permintaan dari awal ayah dengan gaya b'sahaja menyatakan keinginannya untuk menghantarku ke sekolah.. wohaa , sangat gembira di hatiku apabila mendengarnyaa.. haha..mak pulak dengan ceramahnye yang panjang lebar menyuruh anaknya ini untuk menjawab speakin' london dgn bersahaja.. sangat terharu :)
si kakak pulak dengan gaya tak sedar diri menyuruh diriku untuk memberitahu soalan yang keluar kerana dia juga akan mengambil test tersebut pada 11 APR 2011.. ( aku : sambil menjeling , ahh.. tak nak bg tau.. wekk :P ) bermula la rutin harian bersalam salaman :D
oke2.. sesampai di sekolah..kawan2 suda kelihatan di kantin sambil membincangkan mengenai test yg bakal kami hadapi sebentar ag.. 5 kump di sesi 1 ( 7.30-11.00) , 4 kump di sesi 2 ( 11.00 - .... )

sy bersama pijot , hakimah dan liza merupan team sailormoon.. kami melawan musuh tepat pukul 12.30.. musuh2 kami sgt comei dan agak periang.. sekurang2nya kami tidak gentar hendak melawan mereka..haha..
walaupun pada permulaan agak suram tapi apabila sampai bergabung tenaga kami bersatu dengan jayanyee sampai terlebih masa pulak.. agak over ye d situ.. terima kassssseh :D haha..
apabila masa kami bertukar mnjadi sailormoon suda tamat , kami keluar daripada dewan kalah mati itu dengan senyuman yang lebar namun kami berasa sedih dengan gaya kami berlawan.. ( speakin' la..haha ) kami turun dengan big big smile on our face :D
Helfi dengan sabarnye menunggu ketibaan kami dari lapangan terbang dengan kesabaran yang memuncak.. kami menceritakan kepadanya tntg apa yg suda terjadi sewaktu perlawanan sebentar tadi.. haha.. kami ketawa dengan kuatnyee..

adoii, ringkas pulak laa..haha

pastu helfi ajak g central market nk p wat kad rapid pas pelajar.. ase nk ikot pulak.. + nak mkn bnyk2 nnt..hehe.. ttbe xjd sbb ingkan kad tu hanye utk 30 ary bkn unlimited dan bole topup2..
jadi ubah rancangan p jusco p makan..yeay.. best.. kami b'tiga makan yee mee sizzlin' :0 sgt sedap..haha..nk tgk bntuk die ke?? nahh..



pastu kami pegi MPH tgk dan beli buku :) haha.. okee , da saket kaki la.. jum balik :D tata~

cume nak cte lege MUET speakin' da abes.. haha..

No comments:

Post a Comment