Wednesday, May 11, 2011

makan makan makan . yummy :)

Assalamualaikum ,

yeay , belaja seperti biase :) sume cikgu masok mengajar. almaklumla pekse nk dekat. banyak la amanat² yang d sampaikan. puhhh , pas cuti baru pekse bole tak? aihhh..
tengah belaja sej la nie. ttbe ade yang men pasin'² surat cinta pulak. haha. " nk ikot ktorg x? ha? nk ikot p mana plak nie? ttbe farahin kate , aku lupa nk bgtau kau. dorg ajak kite p makan pas sekola nie kt danau. nk ikot x? alaaa , da la tak bawak duet lbey. haha. dalam hati , mcm best jee.. hehe. nak la. ko tak nak ke? d lemma kunon. haha. makan je pon bukan nk pilih bakal suami. haha tapi akhirnya , die tak ikot jgk. haha.

tgk² , dpt tau last minute upper 6 kne involve majlis penutupan orientasi lower 6? ha! kenape pulak? kami tak terlibat pon. adeyy , da la nk p makan. tak kan nk balik lambat? da la kne jemput akak pulak balik sekola tu. adoiii. tape² , ikot jelaa.. nak dekat kul 3 baru tamat. aishh. ilang semangat nk p makan. tapi kuatkan semangat jgk. haha. ape ag rempit la. 3 moto. haha. lalu dalam. kalau luar , tak dapek nak nolong , helmet tak de tak pasai² lesen kene tarek pulak.

sampai la kedai yg d katekan murah dan sedap tu. hah. wow , pekerja die sume lelaki. haha. mula la nk pikir len nie.. patot la. hahaha
punye la cerewet kawan² aku nehh. haha. pekerja yg amek order tu wat muke bosan je. pastu malas nk layan ktorg da. klaka je. yg kawan² aku nehh mule la saje knekan die. pandang² die. ape ag , malu la mamat tu.

rini - dorg ingat ppuan tak bole wat camtu ke?
huda - tu la , asek dorg je wat kite cmtu kan. balas la balek. ( cmtu² la ayat die )

ktorg gelak la. haha. aku maleh nk cri pasai. wat tak tau jee..hehe
nak balik tu , ramai pulak pekerja die datang nk bersihkan meja ktorg tadi. haha. tetbe ade sorg mamat yg kawan² aku panggil adek tapi sebenanye umo da lbeh drpd ktorg la.

rini bgtau mamat tu kate - tak kan balik camtu je? num tepon mane?
aku - aihh , lebeh² pulak mamat nehh. mmg la aku perasan dorg asek pandang sepanjang aku kat kedai tu tp tak sangke la ade yg kate cmtu sbb muke sume cm nk makan org , almaklum la sala kawan² aku gak , cerewet. haha. tp padan muke dorg. bukan selalu bole tgk gelagat cmtu. haha

start enjin moto tros balik , balik² tros amek akak. puhh , da la maseh kenyang pastu kne rush amek akak. grrr

No comments:

Post a Comment