Sunday, March 11, 2012

result !!!

Assalamualaikum ,

baru hari tergerak hati nak post mengenai result stpm :) sebelum nak cte panjang lebar , saye nak minta maaf kepada kawan2 yang bertanyakan mengenai result tapi dijawab dengan jawapan yang bersahaja. maaf diatas " kebiadaban " saya.



Alhamdulillah , saya mendapat result yang bagus walaupun tidak seperti yang diharapkan. disebabkan " ketidakpuashatian " saya. saya telah menangis sepanjang keputusan STPM diumumkan. mungkin saya terlalu berharap jadi apabila tidak mendapatkannya , hal itu telah memberi tamparan hebat kepada saya.

disebabkan kata2 cikgu tempoh hari. saya telah merasakan saya tidak bersyukur dengan nikmat yang telah dianugerahkan oleh Allah kepada saya. saya tak patut menangis sebegitu rupa. saya tidak memikirkan perasaan kawan2 yang laen. yang kurang bernasib baik daripada saya.

maaf diatas ketelanjuran yang telah saya lakukan.

mengenai result , kepada sesiapa yang benar2 mempunyai sifat ingin tahu yang tinggi terhadap result saya. yang boleh saya katakan disini , result yang saya perolehi masih lagi boleh menempatkan saya ke universiti. insyaAllah. :) maaf , saya terlalu emosi hari tu.

- ini sahaja yang saya bole terangkan. maaf sangat2.

balik tu kak uci tanya ,

kak uci : result macam mane?

saya : nah , tengok la.

kak uci : elehhh , ingatkan terok la sangat. okay sangat da nie. berape lagi yang ko nak?

saya : aku target laen :(

mak : okay la tu. tak malu menangis.

saya : --------

No comments:

Post a Comment