Thursday, January 19, 2012

betoi ke?

Assalamualaikum ,

entry nie hanya sebagai perkongsian yang diceritakan oleh seorang hamba Allah. dah lama sebenanya entry nie. baru nak cerita hari ini. maaf jika terkasar bahasa.

- LELAKI -

Sekarang memanglah aku cari perempuan yang seksi – seksi , yang boleh di pegang , open minded , boleh ikut aku pergi mana – mana dan macam-macam la. aku muda lagi , sekarang enjoy dulu , bukan nak serious pon. memang la aku ade kate aku cintakan dia tapi bukan nya sampai aku nak kawen dengan dorang pon. ( gelak besar )

Bia aku bagitahu kau satu perkara.

Aku , bila kawen nanti aku cari perempuan yang solehah , bertudung , yang boleh jadi emak dan pembimbing untuk anak – anak aku , isteri yang bertanggung jawab , kuat solat dan laen – laen. Aku mesti la nak yang terbaik untuk keluarga aku.





- Ohho , perempuan di ciptakan untuk di sakiti ke? Senang je nak buat apa-apa? Sepatutnya , bimbing la mereka yang suda tersesat ke jalan yang betoi bukan nya semakin ke arah kemurkaan. Ya , Mungkin sebelum ini mereka-mereka terlalu leka dengan keindahan dunia sehingga lupa azab neraka yang akan bakal mereka tempuhi kelak tapi mereka berhak untuk berubah. :/

No comments:

Post a Comment