Saturday, January 7, 2012

sensitif :/

Assalamualaikum.

apabila aku da keluar dengan dia hari itu tapi dalam hari yang sama jugak dia jumpa kawan dia lagi seorang.

then , die post. ohhh , best nye dapat jumpa kawan die sorang lagi tu tanpa menyebut nama aku pon.

gerenti kita akan terasa btoi tak? dalam hati berkata : tak best ke die nie keluar dengan aku? gelak-gelak tadi fake la? maknanya buang masa jela aku jumpe dia tadi.

jadi aku terfikir , yelaaa. kawan die sorg ag tu kan kaya drpd aku. yang aku nie dapat bagi apa aje? die kalau nak kuar pon bole nek kete. aku? tunggu da abes blaja pastu da keje nanti baru la aku beli kete sendiri. waktu tu mungkin aku da lost contact dengan kawan-kawan da. haha.

- tiba-tiba rindu te8.
Helfi , Pijot , Nisa , Anis , Azie , Pija dan Umi :) kan best kita dapat gather sama-sama. korg da keje. aku nie je tak pandai nak keje. dok umah jee. tak tau dapat ape. haha.

No comments:

Post a Comment