Sunday, January 29, 2012

lelaki tak ikhlas!

Assalamualaikum ,

post yang baru menunjukkan tanda² nak basi. haha. actually post nie septotnye dipost 2 hari yang lepas. tp d sebabkan tubuh masih mengecas tenaga jd aku pn hibernate jee slme dua hari. puhhh , penat btoi. yelaaa , da lame tak kuar jalan². :D haha

okay , nape tjok entry nie LELAKI TAK IKHLAS! ???

ktorg kuar dari pkul 3 ptg - 11 malam. sape ktorg tuh? haha. ( aku , kak uci , ema , ida ).

dlm kul 9.30 mlm ktorg singgah sri gombak p mkn kat sana.



ini la suasana ktorg wktu tu. haha

pendekkan cte la eh. tgh menjamu selere ttbe tbka cte pasai pkwe si ema nie. haha. adek die si ida rupenye pnh cte kat kak uci pasai pakwe si ema nie atau pkwe kakak die la.

ida cte la beberapa hari lepas die teman kakak die si ema nie datin' ngn pakwe die. dorg kuar la jalan² dan makan. ttbe ema nie kononnye saje la nk ngade² jd die mnx la pkwe die belanje ice cream harga 3 hengget lbeh je. pkwe die pon p la beli. tup² die beli utk ema je bkn nk beli utk adek ema tu skali. sedangkan die tau adek ema tu pn ade. die wt dek je. muke tak kesah langsong.

jadi mlm tu akak saje la ungkit cte pasai tu. mcm nie la cte die.

kak uci : nda , akak sakit hati btoi tengok kawan akak sorg nie. die kuar dating pastu die ajak la adek die ikot skali. lepastu die mnx la pakwe die belikan ice cream. bole die beli utk makwe die je , adek makwe die tk dipedulikan.

aku : ha , kawan ko yang mane?

kak uci : name die umairah.

aku : ( dalam hati : umairah?? tk pnh pon tau die ade kawan name umairah ). Oooo , jap. kakak die tk ckp ape² langsong ke? tk kan kakak die tk tanye kot untuk adek die tak de ke?

kak uci : die tk ingat langsung psai adek die. yelaaa , kan hari gembira die. pakwe die ingat da dpt kakak die jd perasaan adek makwe die tk yah jage la. akak berapi je ble tau cte nie.

aku : terok btoi. 2 2 terok. tp lelaki tu lbeh sket la. nampak sangat die tu nak memiliki ppuan tu je. bukan ikhlas pon berhubungan.

kak uci : ( senyum sambil pandang ida )

wktu tu ema dgn ida tak bercakap langsung. ttbe ema kate nak p tandas.

wktu tu la kak uci cte sebenanya die tgh cte psai ema. die mane ade kawan name umairah.

kak uci : cte td sebenanye pasai ema. akak saje cte bia die sedar. tk sangke pulak ko sambung cte akak. yelaa , selalunye mesti ko akan kate " ehh ci , ble mase pulak ko ade kawan name umairah? " akak ingat ko nak kate cmtu la.

aku : laaa yeke , aku ingat btoi la pasai umairah. mane la aku tau. haha.

kak uci : tp bgos la ko wat cmtu. haha

ema blek dr tandas ktorg tka topic la.

pesanan penaja : kalau nak amek hati perempuan , kene la amek hati satu keluarga die. tp kalau rase nak hidup sorang² jee bole la buat macam tu. tak de perasaan punye lelaki. wekkkk c(:

tu jela untuk hari nie. aku nak wat money drop online. syok pulak. best! haha. tata~







No comments:

Post a Comment