Tuesday, January 17, 2012

mimpi :/

Assalamualaikum ,

hari nie saya nak bercerita mengenai mimpi. mimpi terbahagi kepada dua mimpi baik dan mimpi buruk. bukan sifat je yang ade sifat baik atau buruk. len macam jee. haha. terpesong suda :D

sebenanya cuma nak meluahkan perasaan ingin tahu saje. tak dela , sejak dua tiga empat menjak nie asek termimpikan orang yang sama jee. apa maksudnye eh?? ade siapa-siapa yang tahu sebabnye? ( macam la ade orang bace :D ) haha.

malam semalam cuba tanya mak , yela mungkin mak tahu la kan sebabnya.

aku : mak , nda nak tanya sket bole tak?

mak : tanya la.

aku : nda kan mak , da 3 ary asek mimpi orang yang sama jee. nape eh mak? plek pulak nda. nak kate tak bace doa sebelum tido , nda buat semua tu. sebab ape ye mak?

mak : mimpi siapa??? ( aku sekadar tersenyum :) )

aku : alaaa , kawan-kawan nda jee.

mak : mungkin nda ingat dorang la tu dan dorang pun ingat nda.

aku : ohhh , camtu kee. yee la kot.

tu jela , saje nak luah isi hati. :D ( pendek je cte die , nak kuar jap c(: ) haha

No comments:

Post a Comment